Роменська ЗОШ І - ІІ ступенів № 8  



Головна | Реєстрація | Вихід
Меню сайту
Категорії розділу
Поради психолога [20]
Виховання дітей [24]
Внутрішньосімейні відносини [6]
...
Національна гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Батькам » Поради психолога

Особливі діти
Забезпечення потреб дитини, створення умов для її повноцінного розвитку – один з найважливіших пріоритетів політики кожної держави і моральний обов’язок кожного громадянина.
Дитині, яка з’являється на світ, необхідні їжа і житло, любов і ласка, можливості навчатися і розвиватися, спілкуватися з однолітками, відчувати себе під захистом дорослих від насилля і жорстокості. Виняткової турботи потребують діти з вадами розвитку.
Таким дітям необхідно створити оптимальні умови, які б допомогли звести до мінімуму наслідки їхніх розладів. Їм необхідна допомога фахівців і, що найважливіше, чуйне й доброзичливе ставлення оточуючих.
Ми повинні сприймати їх не як людей, яким необхідна особлива опіка в ізольованих умовах, а як таких, що мають жити серед нас, бути потрібними нам і облагороджувати нас.
Практика доводить, що своєчасне втручання у розвиток дітей з особливими потребами, створення умов для їхньої соціальної адаптації може докорінно змінити ситуацію, забезпечити розвиток, адаптувати до життєвого середовища здорових людей .
Однією із форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є нова, але визнана у багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися у загальноосвітньому закладі за місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов. Інклюзія передбачає особистісно орієнтовані методи навчання, в основі яких – індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням усіх її індивідуальних особливостей – особливостей розвитку типів темпераменту, статі, сімейної культури тощо.
Інклюзивна модель освіти передбачає включення дітей з особливими освітніми потребами у загальний освітній процес дошкільних навчальних закладів. У групах такі діти засвоюють нові для себе форми поведінки, спілкування, взаємодії, вчаться виявляти активність, ініціативу, свідомо робити вибір, досягати згоди у розв’язанні проблем, приймати самостійні рішення. Інтенсивна соціальна взаємодія сприяє встановленню дружніх, позитивних стосунків. Спільні заняття стимулюють концентрацію уваги дітей, посилюють їхню мотивацію до навчання. Дитина з особливими потребами спостерігає за реакцією інших дітей на те чи те завдання, бачить способи його виконання, чує їх мовленнєві висловлювання. Такі спостереження сприяють формуванню інтересу до пізнання навколишнього світу, до навчальної діяльності, до співпраці, забезпечуючи успішну соціальну, психологічну та фізичну адаптацію до умов життєдіяльності здорових дітей
Категорія: Поради психолога | Додав: Ekaterina (03.04.2014)
Переглядів: 953 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Погода в Ромнах
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz